Project Description
SOCIAL
Zit je te kijken naar de content op je Instagram, of Facebookpagina en denk je: waarom is er zo weinig interactie? Waarom wordt wat we maken niet goed gelezen of bekeken laat staan gedeeld? Wij weten hoe dat komt, want wij hebben met eigen handen van vier titels de socials moeten opbrouwen. Neem dus contact op met ons. Dan komen we je helpen.
KRAS Reizen
De interactie van de Facebookpagina van Kras moest omhoog. En dus zijn we leuke social tegeltjes gaan maken voor ze, met het Kras-gevoel erin en natuurlijk een vleugje humor om de engagement aan te moedigen. Met meer dan 1400 likes per tegel is dat een groot succes te noemen.
Social
Copywriting
Artdirection
Livera
Op basis van de marketingkalender van Livera maakten we een jaar lang content voor social : video, geschreven en tegeltjes. Voor Facebook en Instagram, om de engagement onder de grote groep volgers groter te krijgen. En om de groep volgers op Instagram en Facebook te vergroten zodat de vaak wisselende collecties bij een vast en groeiend publiek onder de aandacht wordt gebracht. Drie keer per week publiceren we daarom vermakelijke content die past in de strategie van Livera.
Interviews
Videocontent
Social strategie
VWS Hey, het is oké
We werden door VWS gevraagd om een viral te maken.
Het doel van de campagne: ervoor zorgen dat er meer aandacht is voor mensen met een depressie. Maar ook dat mensen uit hun omgeving de signalen sneller herkennen.
Snippet Concepts nam de uitwerking van de video en de blogpost op zich. De blog en de video werden meer dan 100.000 keer bekeken en er kwamen duizenden reacties op.
Concept
Realisatie
Distributie