SNIPPET MEDIA

Het leven zoals het echt is. Dat is de content die we maken. Bij ons geen zwaar gefilterde, perfecte werkelijkheid. Bij Snippet Media zijn 50+ vrouwen gewoon 50+, met alle hilarische en pijnlijke gevolgen daarvan en pubers en andere kinderen zijn bij ons lieve, maar ook razend irritante wezens. Alles wat we maken is uit het leven gegrepen, humoristisch maar vooral: heel herkenbaar.

Bekijk hier onze MediaKit 2023 Snippet Media

Voor adverteren & tarieven van Saar Magazine kun je contact opnemen met Zadkine Media.

Saar Magazine (50+ en nog lang niet dood)

Vrouwen van 50 zijn nu heel anders dan vroeger. Ze zien er goed uit, zijn gezond, runnen een huishouden met pubers, beginnen een startup, ze daten, gaan uit eten, maken reizen – ze zijn nog lang niet oud. Voor die hele vlotte, leuke, jonge, midden in het leven staande vrouw hebben we Saar Magazine opgericht. En dat was niet voor niks.

Sinds de oprichting in 2016 van het online magazine regent het leuke reacties, in én klap bereikten we maandelijks meer dan 200.000 vrouwen en meteen wonnen we een grote prijs: de Mercur voor lancering van het jaar. Ook stond vanaf dag een de telefoon bij ons roodgloeiend: of we ook een papieren magazine wilden gaan maken. Dus dat zijn we maar gaan doen. Voor het eerste nummer waren duizenden vrouwen bereid om vooruit te betalen. Dat was ons startkapitaal. Dankzij die lezers is Saar inmiddels een reguliere titel geworden, die zes keer per jaar verschijnt en in de schappen ligt bij alle grote ketens en supermarkten. Want online is leuk, maar print blijft voor ons ook een feest om te maken.

Doelgroep Saar Magazine (50+)

  • Vrouwen 45-65 jaar

  • Hoger opgeleid

  • Hogere welstandsklasse
  • Randstedelijk
  • De Saar vrouw staan midden in het leven, is een geliefde moeder, dochter, zus en werknemer

  • Bekijk hier de MEDIAKIT SAAR 2023 van Saar Magazine.

Saar 70+ (en nog lang niet achterlijk)

Zeventigplus zijn is zoveel meer dan een oud vrouwtje. Dat is het verhaal dat we wilden vertellen met dit eenmalige magazine in 2020: vrouwen van 70 een hart onder de riem steken. Want in tijden van coronalockdowns werden ze stelselmatig afgeschilderd als oude vrouwtjes die achter het raam zaten te wachten tot de buurvrouw een pannetje soep kwam brengen, terwijl er zoveel meer is te vertellen over vrouwen van die leeftijd.
Het was een knalsucces onder de lezers: “Eindelijk een blad voor mijn generatie dat me serieus neemt en me ziet als een echt mens,” (Marleen, 73)

Lees hier de leuke recensie in NRC.